پخش زنده همایش ها و نشست ها

پخش زنده همایش ها و نشست ها
تاريخ:سوم آبان 1395 ساعت 17:25   |   کد : 48

معرفی سرويس پخش زنده اينترنتی همايش

بسياری از همايشها، به دليل محدوديتهای مکانی و زمانی، قادر نيستند که پذيرای تمامی مخاطبان خود باشند، اما تمايل دارند که مخاطب هايي که نتوانسته اند در همايش شرکت نمايند، در جريان برگزاری همايش آنها قرار گيرند. بدين منظور پخش زمده همايش، ابزاری است مناسب برای مديران همايش تا نسبت به گسترش تعداد مخاطب های همايش خود اقدام نمايند و از طرفی امکان دسترسی به مطالب ارايه شده در همايش خود را برای تعداد بيشتری از مخاطبين و رسانه ها فراهم نمايند.

 

 

در سرويس پخش زنده اينترنتی، با دريافت خروجی صدا و تصوير از سمعی بصری سالن همايش، صدا و تصوير بصور encode شده به سمت سرور پخش زنده ما ارسل ميگردد و تنظيمات لازم جهت آماده سازی پخش زنده بر اساس کيفيت مورد توافق بر روی آن صورت ميپذيرد.

برای نمايش پخش زنده بر روی وب سايت همايش، کد های HTML برای قرار گيری بر روی وب سايت همايش، در اختيار شما قرار خواهد گرفت و کاربرانی که به سايت شما مراجعه مينمايند، قادر خواهند بود تا تصاوير زنده همايش را مشاهد ه نمايند.

با استفاده از اين روش، با توجه به پهنای باند زياد مورد نياز جهت پخش زنده، تمام پهنای باند توسط سرور های Streamer ما تامين شده و هيچ ترافيک اضافه ای متوجه سايت همايش نخواهد شد.

 

برای دريافت اطلاعات تکميلی در اين خصوص همکاران ما آماده پاسخگويي به سوالات شما ميباشند و شما ميتوانيد با استفاده از اطلاعات درج شده در صفحه تماس با ما، با ما ارتباط برقرار نماييد.

Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

خدمات ويژه

با سفارش هر کدام از نسخه های "نرم افزار دبيرخانه همايش"،  خدمات رايگانی از جمله ميزبانی وب برای مدت يک سال، ثبت دامنه برای همايش برای مدت يک سال و پشتيبانی رايگان نرم افزار برای مدت 6 ماه بدون پرداخت هزينه ای دريافت خواهيد نمود.

میزبانی وب رایگان
  
دامنه رایگان
  
پشتیبانی 6 ماه رایگان
 
 
 
 
           

 

 

18 58 75 88(021)
info@atenahamayesh.ir

خیابان بهشتی،خیابان کاووسی فر، کوچه آریا وطنی، پلاک 5، طبقه چهارم غربی